Hej FIRST-NAME
Vintern har verkligen tagit grepp om landet nu. Testningen av banan får vänta tills snön försvunnit. Kajakträningen är utbytt mot gymet för en annan. Hoppas ni också prioriterar att träna, det kommer nog att behövas då ni kommer ställas inför en hel del höjdmeter under tävlingen.
I skrivande stund är det 91 personer uppdelade på 27 lag i långa klassen och 103 personer uppdelade på 37 lag anmälda i korta klassen. Det är otroligt roligt att se så många anmälda, vi har redan fler anmälningar än vad som kom till start i fjol, och vi har möjlighet att ta emot ytterligare ett par lag till. Så passa på att skriv till alla era multisportande vänner att det är hög tid att anmäla sig. Den 1 februari höjer vi priserna en nivå.
Observera att detta mejl endast går till lagkaptener, men ni får självklart gärna vidarebefordra det till resten av laget. Vi ser fram emot att möta er i maj. Tills dess: fortsätt träna, planera och längta! 💪🌲